čtvrtek 29. ledna 2015

Pololetí, prázdniny, mé slabosti a jídla...:)

Tak a jsem zase zpátky, jdeme se vykecávat, vykecávat a vykecávat...;) :D Konečně máme úspěšně první pololetí za námi a hádejte co..?! Majouš má po 6-ti letech vyznamenání a k tomu jako jediná ze třídy! Budeme slavit plno jídla a pití a jídla!!  Sami víte že to tak opravdu nebude...:) Mám toho tolik co říct! :)
Nejprve moje osmnáctiny: Bylo jídlo, alkohol a zase jídlo! Už v životě nebudu pít! A další den zase jídlo a v neděli zase jídlo! Menší cheat víkend a poslední den mi bylo tak zle! Že si nedokážete představit jak.
Pak chvíle přejídání a v neděli RESTDAY! Všichni ho milujeme. A já měla hlad, plácala jsem páté přes deváté a omyl bylo mi zle až ten den a samozřejmě den poté! Ale i to se může stát. Jedna výhoda ale byla. :D Bylo mi tak zle že nemám chuť se přejídat! Ale taky na jak dlouho ale to vůbec nevadí..:)
Už čtyři dny mi doma leží půl 300 gramové milky a dneska jsem dostala další! A stále tam jsou! Hurá týden se radujme. Bruntálský kraj má teď týdenní jarní prázdniny kam spadám i já..:) Ale netuším co budu dělat celé dny!
A teď jak to vypadá s jídlem a cvičení:) Cvičení stále těžký váhy a každý den běhám asi půl hodinky což dává kolem 5-6 km...:) A nehorázně mě to naplňuje a baví..:)
Váha stále stojí ale aspoň nestoupá, doufám že teď šla dolů za ten týden! :)
Jídlo: Každý den ve směs to samé.
Makra:
288g sacharidů
146g bílkovin
100g tuků
35g vlákniny
A všechno se snažím mít každý den do puntíku. Prokletá vláknina mi to stále kazí a příjmám denně tak 45g ale už jsem se polepšila...:D

Snídaně: Every day! Ovesná kaše s kakaíčkem, banánem, arašídovým máslíčkem a čtvereček čokolády! :)
Sváča: Zelenina a 40 g sýru..:)
Oběd: tyčinka Mars nebo Flapjack a nébo něco ze zdravé výživy:)
Sváča 2: Občas nic někdy něco (ovoce, zelenina, tvaroh)
Večeře: Jáhly, nudle, polenta, rýže a kila zeleniny, sýru, jogurtu a arašídového másla! :)
Večeře 2: Tvaroh, kakaíčko, banán, zelí, arašídové máslo a čokoládka...:)

 A našla jsem další moje slabosti v jídle!
1. Tyčinka Mars, svět bez ní by nebyl takový jako má být!!! :)
2. Flapjack a nejlepší je Pecan...! :)
3. Kakaíčko, do kaše, tvarohu bez toho to není ono..:)
4. Čokoláda, do kaší k tvarohu k horkému čaji, ooo bože kaši si bez ní nedokážu představit!
5. Matcha tea, 100% bio mleté čajové lístky, drahý ale milovaný!



A to je myslím že k dnešnímu článku vše! :) Musím udělat zase food inspiration a další vykecávačky. Hledejte inspiraci a jděte za svým cílem, protože když něco chcete tak to dokážete. A může vám stát v cestě cokoliv! Plňte si své sny a hlavně se nevzdávat...:) Tak opět příště, mějte se krásně. A hledejte motivaci všude okolo a já se v nejbližší době ozvu..:)





Žádné komentáře:

Okomentovat