pondělí 21. července 2014

Mé začátky a střípky z minulosti...

Přeji všem krásnou, slunečno - polojasné pondělí. To nám ten víkend utekl. Ale mě to nevadí, jelikož mám prázdniny.:) Víkend byla báječný v sobotu byla hasičská soutěž s úspěšně vyhraným druhým místem! A posilování břicha a v neděli, úžasné lívanečkové ráno ála věž. Hasičský trénink, a všemi námi milovaný LEGDAY!! :)
A teď k dnešnímu článku:

Mé začátky a střípky z minulosti

Brouzdala jsem v paměti a vzpomínala na mé začátky už od mala.:) Vždy jsem byla robustní postavy, což o to v té době jsem měla zájem pouze o přejídání a válení se u televize nebo klikání myši u počítače! A to se mám potom čemu také divit!  Stále dokola jsem opakovala já jsem se tak narodila, to máme v rodině, já v životě nezhubnu! Ale mýlila jsem se. V té době mi bylo jedno jak vypadám. Potom přišel zlom a od 5. třídy jsem začala hrát závodně basket...
Od 6. třídy volejbal...

Od 8. třídy do sportovní třídy...:)
Ale byla jsem šikovná a kvůli zdravotním problémům jsem všeho musela nechat a vše jsem měla zakázané! :/ Vůbec jsem se o nic nesnažila a vrátila jsem se zpět do minulosti aneb přežírání a válení se doma. No a do toho pár hasičských tréninků a soutěží a to bylo vše! Po dokončení základní školy jsem nastupovala na intr to bylo ale to samé v bledě modrém ále konečně tu jsou velké prázdniny a já s tetou začala cvičit! Ano posilovací jogu každý den. A ani jeden den jsem nevynechala. Má postava se začala formovat a já slyšela chválu jak vypadám dobře.:) Po prázdninách jsem našla na internetu 30ti denní výzvu a řekla jsem si proč to nezkusit, možná to celých třicet dní poctivě vydržím! A já to dokázala vydržela jsem celých třicet dní. A koncem třicátého dne jsem objevila pokračování. Cvičila jsem výzvu po výzvě ale stravu jsem moc neřešila. Potom jsem si řekla změním stravování a pujde to rychleji. Omezila jsem sladké jídlo, po nějaké době úplně vynechávala. Přestala jíst bílé pečivo a vypadala jsem skvěle stačilo pár měsíců a každý den kolem 30 minut cvičení..:) Potom se objevilo pár problémů a já pomalu přestávala jíst vše a cvičila více a více. Rychle jsem zhubla a ano trpěla jsem a trpím anorexii! Dostala jsem nemocenskou bála se že přiberu i když jsem musela. A cvičila klidně i 5 hodin denně a chodila třikrát denně několik kilometrů rychlou chůzí. A co se stalo vycvičila jsem si svaly a zůstaly mi jenom zbytky svalíků po celém těle. Ne není to hloupost. Potom jsem měla dovolenou jogu a půl hodinky procházky..:/ A co jsem milovala jsem nemohla. Začala čítat články o fitness a zdravé výživě. Přečetla jsem několik stovek článků a vyžadovala zdravou stravu! :) Momentálně posiiluji hodinu s vyšší váhou a půl hodiny procházky. Jím šest porcí denně rozdělené do snídaně, svačiny, oběda, svačiny, večeře a druhé večeře. Mám pestrý jídelníček se správným poměrem sacharidů, bílkovin a tuků. Samozřejmě nastavený na přibírání..:) A konečně jsem si uvědomila jednu věc! Několika hodinovým cvičením a nejezením nebo velkým omezováním se v jídle k super postavě neprobojujete. Se cvičením to není radno přehánět a jíst to co je bio, vyhýbat se skoro všem potravinám a nejradši žít v krabici také není zrovna nejlepší! A pokud jíte zdravě s vyváženým jídelníčkem tak vaše tělo se samo nasměruje ke svému cíly a lepšímu. Dokonce i bez cvičení..:) ( Moje mamka je důkazem!) A je důležitá jedna jednoduchá rovnice= strava, trénink, výživa ani bez jedné věci to nefunguje! A je to důležité. Tak se svámi zas a opět loučím doufám že se vám dnešní článek bude líbit...:) A najdete aspoň nějakou inspiraci..:) 



Žádné komentáře:

Okomentovat