neděle 6. července 2014

Úvod.. ;)

Jsem obyčejná holka, která od malička byla robustní postavy. Před dvěmi lety jsem se rozhodla se sebou něco dělat a začala jsem cvičit a hubnout. Díky daření a měnění se k lepším zítřkům jsem pokračovala stále dál. Ale jednoho dne, kvůli problémům doma, ve škole, a tak různě. Jsem propadla anorexii...:/ Ne kvůli hubnutí ale kvůli psychice. Z mých skoro 100 kilo se mi podařilo zhubnout na 58 kilo. A momentálně jsem přes půl roku doma a snažím se přibrat minimálně na 65 kilo a zvítězit. Porazit ji a žít šťastný spokojený život po boku nejbližších a mých přátel. Propadla jsem světu fitness a zdravý životní styl...:) A konečně přišel zlom a já se to teď vše snažím napravit...:) Ať už jsem konečně zdravá, nekostnatá holka, která má na svém kontě mnoho cílů a snů, které si hodlá splnit...:) ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat